090222 BONZO 2 ÅR

Ja, vad har hänt sen sist? Inte mycket måste jag säga. Vi har varit på promenader och annars så har vi tittat på skidor, jag och grabbarna eftersom Ulf har jobbat hela helgen. Idag var jag så illa tvungen att åka ut till Storheden för att köpa hundmat.

Men idag fyller ju Bonzo 2 år. Hipp Hurra för vår lilla bosse. Men tyvärr så glömde jag bort att köpa något gott till honom. Så han har fått nöja sig med sin mat och några extra frolicar. Här kommer lite bilder från Bonzos stora dag. (Mest för dig, Anna) tyvärr så har jag inga kort när vi har varit ute eftersom det har blåst och snöat mest hela dagen.


QUAI´S WINTER, BONZO 2 ÅR




Bonzo med matskålen i fotöljen, han är inget matvrak


En suddig Bonzo med sin tugg pinne i soffan




En mer vanlig syn, en trött Rocka i soffan




Rocky tuggar pinnben på filten





Grabbarna väntar på sina tugg pinnar



Bonzo



Kan inte låta bli att ta med denna bild. Bonzo suddig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0