090216

Här är allt som det ska. Jag har varit på en rask promenad med Rocky. Bonzo har fått en lite kortare promenad men igengäld så har han fått leka i snön. Föresten i morse så träffade han på ett rådjur som kom spankulerade i skogen. Han började skälla men till min förvåning så räckte det med att jag bara sa nej så tystade han. Det samma gällde när vi var ute på eftermiddagen och det kom 3 små papillonar (eller hur man säger det i plural) traskande efter oss på stigen. Han började resa ragg men när jag så åt honom att sluta så gjorde han det och vi fortsatte om än att han ville kolla lite bakom oss. Han börjar bli jätte duktig vid hundmöten. Bara vi inte blir överraskade för då kan han starta igång och skälla så in i norden. Men jag har märkt att han är lätt att avleda. Man behöver bara fråga honom om han vill leka så tittar han på en och glömmer nästan bort det som gjort honom så upprörd. Men han är en så otroligt fin hund, vår lilla bosse.

Här kommer lite ögongodis, Anna



Närbild på Rocky




Rocky har tagit över Annas rum



Bonzo på sin filt



Som vanligt en suddig Bonzo. Kolla vad snö vi har fått sedan du for, Anna



Bara en så otroligt söt  Bosse

Kommentarer
Postat av: Anna & Jonathan

Ahhhhh, mina bebisar! :) Vilka fina bilder!

2009-02-16 @ 20:02:37
URL: http://mylondonadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0