090210

På morgonen när jag tog ut pojkarna så kröp latmasken in i mig och jag tänkte att Rocky minsann fick knalla ut i djup snön själv för att bajsa. SMART då skulle jag slippa bli så snöig eftersom jag hade byxorna som jag skulle ha på jobbet. Japp men nu har jag med Rocky att göra, för jag hade nämligen samma kloka ide i går och då minsann hoppade han glatt ut i snön gjorde det han skulle och jag kunde traska hemåt med snöfria byxben. Bara en sak som jag inte hade tänkt på var att i går lekte vi med några snöklimpar som jag kastade åt honom. Så Rocky hade inga tankar på att han skulle bajsa. Nej här skulle det kastas klimpar och fast jag stod stel som en pinne för att visa att jag minsann inte skulle leka så var det bara att ta kopplet och leda han ut i djupsnön. Där stod jag med snö över knäna och vänta på honom.

Ulf försökte få några bilder på Bonzo i dag när dom var ute på promenad. Men den hunden är inte gjord för att fastna på bild. Så fort man ska trycka av kameran för en perfekt bild vad händer då. Ja en suddig Bonzo finns på bild. Det är ju inte alltid man vill att han ska sitta och posera utan man vill fånga honom i flykten. Med tanke på mitt förra inlägg så är det inte så säkert att men får en ”osuddig” Bonzo fast han ska sitta.


Ett typiskt kort av Bonzo. Han blir ofta suddig



Nej nu ska jag lägga mig i soffa och kolla tv med Rocky. Bonzo föredrar att ligga på sin filt på golvet nedan för soffan, God natt

Kommentarer
Postat av: Johanna & Ola

Hej hej & tack så jätte mycket =)



Va trist att Anna flyttat utomlands, men hoppas att hon får det jätte bra.



Kram på er allihopa!

2009-02-10 @ 23:04:33
URL: http://www.bullerbacken.com
Postat av: Anna

Haha, Bonzo i ett notskal! :)

2009-02-11 @ 13:39:09
URL: http://mylondonadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0