090208

Jaha, nu har Anna flyttat till London så jag har fått ärva pojkarnas blogg. Jag ska försöka att skriva lite om vad som händer på dagarna.

 Anna har varit till veterinären med Rocky eftersom han håller på att tappa håret i ”ansiktet”. Dom ville att vi skulle byta matskål. Han har alltid haft en matskål i metall men vi har nu köpt en i keramik. Veterinären trodde att han kunde ha fått en sakallergi . Han har även fått medicin för noskvalster som vi skulle testa ett tag efter vi bytt skål. Så jag tänkte ge honom det till veckan. Även Bonzo fick en dos.

Har varit på promenad i snöovädret och kan inte låta bli att skratta lite åt Bonzo. När man går med honom i djupsnö så hoppar han jämfota rakt upp i luften. Det ser ut som om han har fjädrar under tassarna som gör att han formligen far rakt upp. Nej nu ska jag gå ut och skotta fram uppfarten. Snälla, låt det sluta snöa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ahhh, min lilla kangru! :)

2009-02-09 @ 12:52:03
URL: http://mylondonadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0