En liten smygtitt på våran sommar

Okej, nu ska jag försöka skärpa mig med bloggen. Det är ju nästan så att man får skämmas! Vet inte hur länge sedan det var sen jag uppdaterade. Tänkte bara mjukstarta med lite bilder från sommaren så här på kvällskvisten :)


Bosse räcker ut tungan åt storebror


Jonathan och Rocky på promenad


Jag och Rocky besegrade Ormberget!


Bonzo vågade sig också på klövjeväskan till slut :)


Älsklings Rockan svalkar av sig i skuggan


På pinnjakt


Sedan var det obligatoriskt att springa till närmaste skugga ;)


"Jag kan rulla.. Jag är inte rädd.."

Det får duga för tillfället, nu är jag trött och ska bädda ner mig och se film.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vilka härliga bilder! :D

På bilden på Bonzo med väskan är han så lik Wira, syns att dom är syskon :)

2008-09-06 @ 20:34:01
URL: http://influensaekipaget.webb.se
Postat av: Johanna & mamma Fina mfl

Hej hej!



Äntligen ett livstecken, började nästan tro att vi tog knäcken på er under träningen i våras ;)



Hur går de med dom 4-benta vännerna? (nyfiken)



Hoppas att ni haft en skön sommar & att ni alla mår fint.



Mvh / Flocken på Bullerbacken

2008-09-11 @ 07:49:10
URL: http://www.bullerbacken.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0