Onsdagsplaner

Imorgon kommer det bli en riktig hunddag. Har tagit ledigt från skolan mitt på dagen, så jag och Jonathan kan köra ut till Djursjukhuset med lilla Bonzo. Det har nämligen blivit dags för röntgen. Det är alltid lite pirrigt, man vill ju såklart att dom ska vara utan anmärkning. Fast det borde dom vara, som han skuttar och springer och håller på! ;) Förhoppningsvis har han lika fina höfter som Rocky.

Sedan blir det en sväng tillbaka till skolan och eftermiddagen/kvällen kommer att spenderas helt och hållet med Rocky. Ska ut till Brukshundklubben igen och träna. Kommer bli jättekul! Trivdes verkligen sist, så det känns hur bra som helst :)

Nu ska jag skynda mig iväg till affären och köpa lite choklad och gotta. Är helt död efter ett spinningpass och ett powercore pass.

Håll tummarna imorgon för superbra resultat för Bonzo!

Kommentarer
Postat av: Johanna & mamma Fina

Vi håller alla tummar & tår, tassar & hovar för röntgen resultatatet (har du lust att skvallra så får du järna skicka ett mail ;))



Kul att ni hittat en grupp att träna med, ser fram emot att åka på tävlingar & se er högst upp på pallen här framöver :D

2008-09-24 @ 08:20:59
URL: http://www.bullerbacken.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0