Börjar komma igång

Igår var jag och Rocky ute på Brukshundklubben och träffade lite folk som vi (mest troligt) ska börja träna med. Dom var verkligen trevliga och jag fick ett jättefint välkomnande, så det känns roligt. Rocky var jätteduktig och skötte sig hur bra som helst! :) Eftersom det var så mycket nya intryck och väldigt mycket hundar kunde han inte koncentrera sig så bra, men lite fot och sådant blev det. Jag fick till och med beröm för att han var så duktig trots att han är så pass "grön". Gissa om jag blev stolt! ;) Jonathan tog lite kort och jag hade tänkt kolla igenom dom någon dag och se om det blev några bra. Självklart kommer dom att komma upp här i så fall.  Jag har också blivit erbjuden att följa med en tjej som jag läser svenska med och hennes kompisar ut till klubben och träna en dag i veckan eller så. Kommer nog bli skitskoj! :)

Vi har legat väldigt mycket på latsidan med träningen under sommaren. Dels har jag ju varit ute och rest en del och då är det inte så lätt. Utöver det har vi nog ingen ursäkt, förutom att vi har varit lata då såklart. Så enkelt är det! Har tänkt köra igång nu under hösten så ofta som jag har tid. Har väääldigt mycket i skolan, men ibland måste man ta sig ett paus för att göra någonting roligt också! :)

Nu är jag dödstrött så det blir sängen för min del. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0