torsdag

Nu får jag nästan skämmas.. Fy på mig! Så här kan jag ju inte hålla på. Hehe, har faktiskt satt mig ner och börjat skriva flera gånger den senaste veckan, men då har det alltid varit någon (läs mamma) som gapat på mig och gett mig andra sysselsättningar.  Kan väl börja och berätta om träningen vi var på i lördags, med Schäferklubben. Det var verkligen skitskoj! Blev jättetaggad! Rocky höll inte alls på att leva om (som vi trodde), utan skötte sig jättebra! Så nu har vi fått blodad tand och kommer definitivt fortsätta! Däremot testade vi aldrig skyddet, utan satt på läktaren och tittade på. Rocky, som i vanliga fall har tendens att vara ganska rastlös (roligare att jobba, ju!), satt lugn som en filbunke och glodde. Såg lite småintresserad ut ^^, Ska fråga nu på lördag om han kan få prova.

Annars då? Ja, vi har knatat på här under veckan. Tränat, busat, promenerat och gud vet vad. Har haft lite miljöträning med Rocky. Han har fått gå upp och ner i metalltrappor och så. Första gången vad han vääldigt skeptiskt, men efter lite lek och uppmuntran så blev han galen i trappan. Till sist var man tvungen att ropa åt honom att stanna och sätta sig ner så att matte hinner ikapp ;) Gör ont att erkänna men jag är inte riktigt lika snabb. Men nästan! ;)

Ihelgen blir det som sagt att fara på Schäferklubbens träning på lördag. Överväger att fara på Brukshundsklubbens träning på söndagkväll också.. Får se hur jag har det med skolarbeten och så. Har massa som ska in nästa vecka. Får försöka pussla in det där någonstans :) Pojkarna har slocknat för kvällen och snart är det dags för mig att göra detsamma. Ska bara se lite TV först...

Godnatt! (snart...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0