dålig uppdatering

Ja, det har varit väldigt dålig uppdatering på senaste. Har ju haft besök från England i en vecka ungefär, så jag har varit ganska upptagen. Har inte haft så mycket att skriva om heller i och för sig. Har inte gjort så mycket med pojkarna, mer än bara vanliga promenader. Imorgon ska vi och träna i Bergnäsets ridhus med Schäferklubben. Är jättetaggad! :) Första timmen lydnad och andra timmen skydd. Är extra taggad inför skyddet! Alltid kul att lära sig någonting nytt :)

På tal om att lära sig någonting nytt så var jag och provade på agility igår med min mormor och morfars hund. Det gick jättebra faktiskt och var mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara! Förhoppningsvis kan jag fortsätta att träna det :) Nu ska jag se TV ett tag och sedan lägga mig och sova. Blir att gå upp tidigt imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0