valpbilder och träning

Hittade lite valpbilder på Rocky i mormor och morfars dator. Vet inte ens om vi har dom hemma faktiskt. Riktigt söta är dom då, i alla fall! :) Tagna av Emelie och Mathias på Kennel Quai's.

image33
Syrran Rexi och Rocky

image34
Söt och stilig! Blir det bättre än så? :)

image35
Snygging

Ja, inte är det väl konstigt att vi blev kär i honom? :) Ikväll blir det promenad och träning för pojkarna. Vet inte riktigt i vilken form ännu.. Ska försöka befästa fot med Bonzo lite bättre. Han sätter sig oftast jättebra, men när det är dags att gå så blir han så flamsig. Han blir jättelätt alldeles för uppspelt och börjar hoppa och ska "kramas". Han är för glad helt enkelt! Haha ;) Nää.. Får försöka lista ut hur jag ska fixa det där. Vad mamma har för någonting planerat för Rocky, vet jag inte riktigt. Jag och Bosse får väl fortsätta jobba mot vårat mål.

Önska oss lycka till! Det kan nog behövas... ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte för att jag tror att det behövs... Men lycka till! :D
Vilka härliga bilder! :D

2008-01-31 @ 20:54:43
URL: http://hem.passagen.se/quais-wira

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0