träna, träna, träna ..

Har tränat med Bosse idag. Hade tänkt göra det igår också, men det utgick på grund av baksmälla. Strejkade lite på promenaden igår också, haha. Mamma ville gå superlänge, medan jag ville hem, dricka vatten och sova. Satte mig i snön och väntade på att hon skulle vända och komma tillbaka (hon skulle bara gå en sväng, fram och tillbaka). Detta resulterade i att Rocky inte ville följa med henne. Han sprang i cirklar runt mig, tokrusade till mamma och fort som fasen tillbaka till mig igen. Han var rädd att jag skulle rymma ;) Haha. Han hade nog varit en bra vallhund..

Nåja, tillbaka till Bonzo och dags datum. Tränade lite fot (väldigt grundligt), stanna, ligg och sådant. Han fick även använda Dog bricken. Han blev såå trött, lillebror. Flåsade som en galning. Han orkar inte koncentrera sig så länge och när han blir trött så blir han extra flamsig, så det gäller att ta det lugnt - särskilt nu i början.

Nåja, det är bara att fortsätta och ligga i och förhoppningsvis når vi reslutat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0