Godmorgon

Vad det gäller det där som jag var så nervös inför så har jag fått svar på det. Vad det gäller är; utbilda Rocky till räddningshund. Det här är någonting jag har velat göra väldigt länge och det var min plan för Quai's Nova. Eftersom hon tyvärr gick bort när hon var 9 månader och jag själv var för ung så blev det aldrig av. Nu har jag alltså chansen. Problemet (om man nu kan kalla det så) är att man kommer inte kunna söka in förrän under 2009. Då jag har pojkvän i London och kommer vara helt klar med skolan 2009, så vet jag inte om jag kommer vara kvar i Luleå då.

Mitt mål är i alla fall att jobba mot att kunna ställa upp och klara inträdesprovet. Ska bli aktiv i OG Luleå och träna året ut, med allt som kan hjälpa oss att uppfylla mitt mål och mer därtill. Sedan återstår det bara att se om jag är kvar här eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0